Jak se vyhnout nejčastějším problémům při nákupu na slevových portálech

Přestože jsou slevové portály místem rychlých a výhodných nákupů, pro nejednoho zákazníka už koupě o desítky procent zlevněného zboží či služby skončila hořkým zklamáním. Abyste se vyvarovali nejčastějších problémů, které nákupy na slevových serverech provázejí, připravili jsme pro vás několik tipů, na co byste se před pořízením některého ze slevových voucherů měli zaměřit.   Slevy myš     1) Nenakupujte od nepoctivců Služeb slevových serverů využívají čas od času i nepoctiví prodejci, kteří poškozují pověst celého slevového trhu. Proto majitelé slevových serverů sestavili jakousi černou listinu pochybných prodejců. Seznam vybraných firem z černé listiny je vám k dispozici na webových stránkách www.bloklist.cz. 2) Zjistěte si reputaci slevového portálu Před nákupem na slevovém portálu je dobré ověřit si jeho renomé. Neuškodí, když si projdete recenze uživatelů, kterých je obvykle na internetu dostatek. Příliš mnoho negativních reakcí by mělo posloužit jako varovný signál. Dobrým znamením bývá naopak informace, že je portál pojištěn. Poměrně novou službou poskytovanou ze strany slevových serverů je pojištění voucherů. To zaručuje, že v případě, kdy poskytovatel odmítne poskytnout službu, zkrachuje nebo uzavře svoji provozovnu, poskytne vám slevový portál plnění a navrátí vám zpět peníze za voucher. 3) Zjistěte si podmínky slevy Většina slev má ještě nějaké konkrétní podmínky (čas uplatnění slevy, nutnost rezervace atd.). Veškeré informace naleznete na stránkách prodejce slevy. Přečtěte si je pečlivě. U pobytových zájezdů je dobré také zavolat přímo do ubytovacího zařízení a informovat se na volné kapacity. Často bývají atraktivní termíny velmi rychle vyprodány, proto napřed rezervujte ubytování a až potom kupujte voucher. 4) Ohlídejte si platnost voucheru Nezapomeňte, že každý voucher má omezenou platnost. Dobu expirace si pečlivě ohlídejte. Na voucheru bývá vždy uvedena. Propadlý voucher Vám již nikdo neuzná. 5) Uplatňujte reklamaci na správném místě Je-li předmětem reklamace platnost kuponu, měl by se zákazník obrátit přímo na zákaznické centrum slevového serveru (neplést se slevovým srovnávačem, který mohl slevu zprostředkovávat). Pokud ovšem reklamujete přímo zakoupené zboží nebo službu, je zapotřebí reklamaci řešit přímo s obchodníkem prodávajícím na slevovém serveru.
Slevový server garantuje: