L-Carnitin: fitness pomocník, který urychluje spalování tuků

„Zhubnout do plavek“ – tak právě toto úsloví asi straší v červnu valnou většinu žen. Blížící se léto nutí se zamyslet nad svoji postavou. Jinak než poctivým cvičením se ale často zdravě zhubnout pár kilo nikomu nepodaří.

nahled L Carnitin Karnitin hubnuti fitness

S blížícími se prázdninami se především ženské časopisy předhání se zaručenými recepty na „desetidenní diety“, „hubnutí do plavek“ a „efektivními fit plány“… Bojíte se i vy toho, jak to asi bude vypadat, až se ukážete v plavkách u moře a nebo si prostě jen tak letně vyjdete do města?

L-Carnitin není další z řady „zázračných hubnoucích prostředků“

Pokud se zamýšlíte nad tím, jak zlepšit svoji postavu a fyzickou kondici, pravděpodobně stejně dojdete k tomu, že jedinou správnou cestou je ozdravení jídelníčku a zařazení fyzické aktivity. Někomu při představách několikakilometrových cyklovýletů či hodin v posilovně už chodí mráz po zádech… a co vám? Pokud máte pevnou vůli a se cvičením opravdu svědomitě začnete, věřte, že po několika prvních pokusech si vaše tělo na aktivnější styl zvykne a vy už ho nebudete prožívat tak negativně. Při cvičení vám ale může pomoci například L-Carnitin. Pokud chodíte častěji do posilovny, tak jste už o něm možná slyšeli. Nejedná se o žádný „zázračný prostředek“, který by vám kromě placebo efektu poskytl i plno nežádoucích účinků…

Carnitin je látka tělu vlastní. Asi čtvrtina vzniká v játrech, zbytek by měl být dodáván prostřednictvím potravy živočišného původu, najdeme ho tedy v mase a v menší míře v mléčných produktech. Pokud ale cvičíte, je možné, že ho do svého těla nedostáváte dostatek. Kamenem úrazu je i vegetariánství – v rostlinné stravě carnitin nenajdete. V ohrožení jsou i ti, kteří odmítají jíst červené maso. Například ženy ve snaze zhubnout se často omezují jen na drůbež a ryby.

L Carnitin Karnitin hubnuti fitness 1

L-Carnitin urychluje přeměnu tuků na energii

V čem ale tkví příznivý přínos L-Carnitinu na náš organizmus? Pokud chcete zefektivnit své cvičení, právě L-Carnitin urychlí tvorbu energie přímo z tuků. Cvičení je tedy nutné!

Kromě toho L-Carnitin zlepšuje fyzickou výkonnost, snižuje hladinu cholesterolu, snižuje tvorbu kyseliny mléčné ve svalech – podporuje tedy lepší regeneraci svalů po zátěži.

Rychleji se vstřebává L-Carnitin v tekuté formě – stačí ho tedy vypít cca 30 až 20 minut před fyzickou zátěží. Tablety či kapsle obsahují většinou „jen“ 65 – 70 % účinné látky, tekutý L-Carnitin je ale 100%.

Důležité je také zvolit správnou fyzickou aktivitu. L-Carnitin je účinný v případě vytrvalostní námaze aerobního typu. Je důležité si tedy hlídat tepovou frekvenci. Zbytečné přemáhání se je zbytečné, z aerobního pásma se organizmus snadno přesune do anaerobního, kde už kalorie nespaluje.

Slevový server garantuje: