Kontaktujte Topsleva.cz

Pokud jste zavítali na tuto stránku, je pravděpodobné, že nám chcete sdělit svůj názor, zeptat se na nějakou informaci, či si postěžovat na určitý problém. Pro všechny tyto případy jsme pro Vás připravili formulář, přes který nám můžete sdělit vše potřebné.

Často kladené dotazy

Některé dotazy se opakují častěji a abychom vám ušetřili čas, zodpovídáme je níže. Věříme, že vám tyto informace pomohou.

Mám problém s nákupem

Nákup na každém slevovém serveru funguje jinak a každý slevový server nabízí jiné platební metody. V případě problémů s nákupem kontaktujte provozovatele slevového serveru. Přečtěte si také obecné informace o fungování hromadných slev.

Neobdržel jsem zakoupený slevový voucher

TopSleva je vyhledávač slev, nejsme prodejci ani poskytovatelé slev. V případě, že jste neobdrželi zakoupený slevový voucher nebo máte jiný problém s konkrétním nákupem, je nutné kontaktovat přímo slevový server, kde jste nákup provedli.

Nechci dostávat váš slevový zpravodaj

V patičce každého zasílaného emailu je odkaz pro změnu nebo úplné odhlášení zasílání našich emailových zpráv.

Poskytuji službu, chci u vás uveřejnit svoji nabídku

TopSleva je vyhledávač slev, nejsme prodejci ani poskytovatelé slev. Pokud chcete uveřejnit nabídku slevy ve své provozovně, oslovte některý ze slevových serverů.

Chci na TopSleva.cz přidat svůj slevový server

Postupujte prosím podle informací zde.

Kontaktní formulář

Upozornění! TopSleva je vyhledávač slev, nejsme prodejci ani poskytovatelé slev. Dotazy na konkrétní objednávky voucherů je nutné směřovat přímo na slevový server, jehož slevu jste si vybrali.

Slevový server garantuje: